10521

Veelgestelde vragen Foundationtegoed en voorrang

Op deze pagina beantwoorden we een heleboel veelgestelde vragen omtrent het Foundationtegoed en voorrang start verkoop. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

  • Voor vragen over kaarten en Foundationtegoed kan je terecht bij Laetitia Arkenbout via foundation@ssbu.nl.
  • Voor alle overige vragen staat Marein van Wifferen voor je klaar via 0683526030. Je mag hem ook mailen op m.van.wifferen@ssbu.nl

Ja, dat is mogelijk. Zodra je Foundationtegoed op is, kun je kaarten eenvoudig afrekenen via iDeal of creditcard. Het is ook mogelijk om je bestelling te mailen aan Laetitia via foundation@ssbu.nl en hier een factuur van te ontvangen.

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de voorverkoop kun je zowel kaarten bestellen met je Foundationtegoed als tegen betaling.

Het is mogelijk om voor meerdere personen binnen je organisatie een account aan te maken zodat zij ook met voorrang het Foundationtegoed kunnen gebruiken. Dit vereist echter wat maatwerk, we gaan graag met je in gesprek over je voorkeuren. Neem contact op met Marein van Wifferen via 0683526030. Je mag hem ook mailen op m.van.wifferen@ssbu.nl.

Het Foundationtegoed werkt met een code die gedeeld kan worden met collega's. Maar let op: wanneer je de code deelt en de bestelling wordt geplaatst met een ander account dan die van de hoofdgebruiker, zijn deze bestellingen niet zichtbaar in het account van de hoofdgebruiker. Het resterende Foundationtegoed blijft wel altijd inzichtelijk in het account van de hoofdgebruiker.

Het is helaas niet mogelijk om een betaling op te splitsen. Wanneer je ervoor kiest het Foundationtegoed in te zetten wordt het bedrag met het Foundationtegoed betaald. Wil je kaarten zowel met Foundationtegoed als via iDeal/creditcard/factuur betalen? Dan kan je meerder bestellingen plaatsen. 

Het tegoed is niet inwisselbaar en kan alleen besteed worden binnen Stadsschouwburg Utrecht.

Het tegoed is te gebruiken voor ons gehele programma. Je vindt ons programma hier. Het tegoed is bijvoorbeeld niet in te zetten om een drankje te bestellen. 

Ongebruikt Foundationtegoed kan je helaas niet meenemen naar het nieuwe theaterseizoen. Het tegoed vervalt elk seizoen eind juli. Dit is de afloop van het theaterseizoen. Goede reden om actief te gaan bestellen! 

De vrijkaarten die je momenteel nog open hebt staan van seizoen 2024-2025 kan je nog tot eind juli 2025 verzilveren. Dit kan via foundation@ssbu.nl.

Het Foundationtegoed is gebaseerd op onze gemiddelde ticketprijs van €33 per kaartje maal het aantal vrijkaarten.

In de bevestigingsmail van je bestelling en door in te loggen op je account, onder ‘mijn tickets’. Je ziet alleen de kaarten die via dat account zijn besteld. 

Je kan het Foundationtegoed inzien door in te loggen op het account van de hoofdgebruiker. Het tegoed is te zien onder het kopje ‘persoonlijk tegoed’. 

Geen zorgen! Als je nog tegoed hebt op de Foundationtegoed, vullen wij het weer terug aan met het bedrag van de kaarten. Is je tegoed op? Dan ontvang je een creditfactuur.

Stel je wil een bestelling plaatsen met een totaalbedrag dat meer is dan jouw Foundationtegoed. Verzilver dan eerst het tegoed. Het resterende bedrag kun je eenvoudig betalen met iDeal of creditcard. Als je hier achteraf graag een factuur van wil ontvangen, kan dit aangevraagd worden per mail. 

Het is ook mogelijk de gehele bestelling via Laetitia te laten plaatsvinden. Zij boekt het Foundationtegoed dan af. Van het restant ontvang je een factuur. Je kan bestellen door te mailen met Laetitia via foundation@ssbu.nl.  

Geen probleem, je kan gemakkelijk met iDeal of creditcard betalen. Als je hier achteraf graag een factuur van wil ontvangen, kan dit aangevraagd worden per mail: foundation@ssbu.nl

Het is ook mogelijk om op factuur je kaarten te bestellen. Stuur Laetitia een mailtje met je bestelling en we maken het in orde: foundation@ssbu.nl.

Het Foundationtegoed kan worden ingezien door de hoofdgebruiker, dit is het account waar het tegoed aan is gekoppeld. 

Kies een taal